شناسهٔ خبر: 183452 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

بیاتی: دنیا منتظر است ببیند مردم در روز انتخابات چه حماسه‌ای خواهند آفرید

ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا منتظر است ببیند تا مردم ایران در روز انتخابات چه خواهند کرد فلذا مردم باید همت کرده و در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

به گزارش «نماینده»ولی الله بیاتی ، با اشاره به بیانات امروز (سه‌شنبه) رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از مردم پنج استان کشور پیرامون انتخابات، بیان کرد: معیار سنجش رابطه بین مردم و حاکمیت مشارکت مردم در انتخابات است. باید از رهبر معظم انقلاب تشکر کنیم که مانند همیشه به نکات کلیدی تاکید کردند. امروز همه نگاه ها به جمهوری اسلامی ایران است تا ببینند مردم به چه میزان در پای صندوق های رای حضور پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: هر چند که مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی فراوانی دارند اما باید بدانند که با عدم مشارکت در انتخابات مشکلی حل نخواهد شد. مردم باید با حضور در پای صندق های رای فرد اصلح را انتخاب کنند.

بیاتی گفت: نکته دیگری که رهبری بر آن تاکید داشتند این بود که هر کدام از این نامزدها که رای آورد باید از افرادی استفاده کند که حامی نظام و انقلاب باشد. بنابراین کاندیداها باید مراقب باشند به افرادی قول و وعده ندهند که در صورت پیروزی فلان پست را به شما می دهیم در حالی که این افراد صلاحیت ندارند.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حادثه ای که رخ داد ما رئیس جمهور خود را از دست دادیم. دولت سیزدهم سه سال با تمام تلاش کار کرد اما فرصت پیدا نکرد تا این عملکرد خود را برای مردم تبیین کند.

بیاتی در پایان تاکیدکرد: امروز دنیا منتظر است ببیند تا مردم ایران در روز انتخابات چه خواهند کرد. مردم باید همت کرده و به احترام خون شهدا و به مقام معظم رهبری در انتخابات مشارکت کنند. مردم با مشارکت در انتخابات بار دیگر به دنیا ثابت خواهند کرد که پای انقلاب خود ایستاده اند.

نظر شما