شناسهٔ خبر: 40808 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

خویشاوند امام کسی است که با او همراه باشد؛ اشراقی به مسیر بازگردد

لاله افتخاری 4 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصاحبه خارج از حدود زهرا اشراقی با شرق الاوسط گفت: انتظار داریم ایشان به رسالت و جایگاهی که دارند بیشتر توجه کنند و تا بازیچه دست بیگانگان نشده اند به آن مسیری که شایسته است برگردند و این راه را جبران کنند.

لاله افتخاری لاله افتخاری در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» با اشاره به مصاحبه نوه امام خمینی (ره) با روزنامه شرق الاوسط گفت: ما در دین مبین اسلام و در قرآن می بینیم خانواده هرکسی تا وقتی که در مسیر آن فرد باشند آن حرمت و جایگاه خاص را دارند، این مهم را هم در زندگی ائمه و هم در داستان هایی که درقرآن روایت شده است، می بینیم که وقتی فرزندحضرت نوح با او همراه نیست و می خواهد غرق شود ایشان به خداوند عرضه می کنند تو قول داده بودی اهلم را حفظ کنی و خداوند می فرماید او از اهل تو نیست و اهل تو کسی است که با تو همراه باشد.

 

وی ادامه داد: انتظار می رود که خانم اشراقی حرمت حضرت امام را حفظ کند و با توجه به اینکه امام (ره) برای دنیایی الگو هستند، ایشان هم در نظر داشته باشند چون از خانواده امام راحل بوده اند بیش از دیگران حرمت ایشان را نگه دارند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی بیان کرد: انتظار داریم خانم اشراقی به رسالت و جایگاهی که دارند بیشتر توجه کنند و به آن مسیری که شایسته است برگردند و تا بازیچه دست بیگانگان نشده اند این راه را جبران کنند.

نظر شما