شناسهٔ خبر: 40762 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

توضیحات زهرا اشراقی درباره مصاحبه با الشرق الاوسط + عکس

زهرا اشراقی 4 نوه امام (ره) در مصاحبه با شرق الاوسط گفته بود: نمیشه گفت گوگوش را دوست دارم، سر و صدا میشه؛ ولی خب آره صدای هایده را دوست دارم، بنظرم هایده اعجوبه موسیقی ایران بوده، هایده و مهستی از زیباییهای موسیقی ما هستند.

زهرا اشراقیبه گزارش «نماینده» در پی انتشار اظهارات تامل برانگیز زهرا اشراقی در مصاحبه با الشرق الاوسط وی در آخرین پیام خود در صفحه فیسبوکش نسبت به این مسئله موضع گرفت.

 

اشراقی در صفحه فیسبوک خود نوشت: «درباره مصاحبه ام با شرق الاوسط كمى حرف و در بعضى از موارد گفته شده كمى تعجب كردم ... ولى معمولا از حرف هايم هميشه تمام قد دفاع مي كنم. گاهى تيتر يا گفته ها كمى اغراق اميزه ولى اين انقلاب رنگ كه گفتم بعدا مفصل بحث مي كنم. منظورم آوردن نشاط در جامعه است با تغيير رنگ سياه به روشن ... بياييد رنگ را به جامعه برگردانيم».

 

گفتنی است نوه امام و همسر محمدرضا خاتمی در در بخش هایی از مصاحبه با الشرق الوسط  گفته بود: «من مخالف هرگونه گشت ارشاد هستم چون معتقدم اینگونه اقدامات دردی را دوا نمی کند. تا وقتی این قانون هست باید به این قانون اعتراض کرد و نه به صورت موردی و مصادیق. کل قانون گشت ارشاد باید از میان برداشته شود.

 

معمولا ان بی سی رو می بینم که آخرین فیلم های هالیوود رو پخش می کنه. سریال حریم سلطان را هم می بینم. البته اگر پارازیت ها بگذارند.

 

موزیک هم زیاد گوش می دهم. نمیشه گفت که گوگوش رو دوست دارم، سر و صدا میشه. ولی خب آره صدای هایده را دوست دارم به نظرم هایده اعجوبه موسیقی ایران بوده. مثلا «علی ای همای رحمت» هایده بسیار زیبا است. هایده و مهستی از زیبایی های موسیقی ما هستند. موسیقی پاپ را می پسندم، امابرخی از آهنگ های جدید را نه. بچه های من هم مثل خودم هستند و سلیقه نزدیکی داریم. بالاخره زندگی بدون موسیقی معنی ندارد. به نظرم زندگی اساسا بدون هنر و موسیقی بی روح است.

 

حجاب باید جاذبه داشته باشد نه اینکه برخی ها با نوع حجاب نازیبایی که دارند دافعه می آفرینند. خیلی دوست داشتم در این زمینه ها خط شکن باشم اما زیاد موفق نبودم. ولی دولت آقای روحانی فرصت دوباره ای است.»

 

فیسبوک زهرا اشراقی

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۰۷-۲۱ ۲۱:۱۴امیر 4 5

    ایکاش حضرت امام در قید حیات بودند و می دیدند واقعآ شرم آور است!!!!!!       هویدای کثیف هم هایده رو دوست داشت
                                

نظر شما