شناسهٔ خبر: 40466 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

افزایش فشارها بر وزیر کشور برای تعیین استانداران

عبدالرضا رحمانی فضلی 4 برخی اخبار از افزایش فشارها بر وزیر کشور برای انتصاب استانداران از میان گزینه های نزدیک به جریان های خاص حکایت دارد.

عبدالرضا رحمانی فضلیبه گزارش «نماینده» شنیده ها حاکیست برخی جریان ها که با روی کار آمدن دولت جدید فضا برای حضور آنها در عرصه سیاسی بازتر شده، در حال فشار بر وزیر کشور برای در اختیار گرفتن استانداری های مهم کشور هستند.

 

در تازه ترین اخبار، گفته می شود لابی گسترده ای برای انتصاب یکی از چهره های اصلاح طلب، در استانداری استان کرمان آغاز شده و برخی از اعضای یک خانواده مطرح، در این فشار موثرند.

 

در خبر مشابهی شنیده شده که لابی گسترده ای برای انتصاب یکی از برادران اهل سنت به عنوان استاندار کردستان شکل گرفته که این انتصاب با مخالفت علما، نمایندگان و نخبگان بومی کردستان مواجه شده است.

 

 

بنا بر این گزارش، برخی منابع از تاثیر و دخالت مستقیم آقای «ی» در تعیین استانداران خبر می دهند.

 

باید دید رحمانی فضلی که در سال های سخت استقرار اصلاح طلبان تندرو در قوه مجریه، در معانت سیاسی صدا و سیما استقامت و پایمردی خوبی از خود نشان داده، این بار نیز می تواند با موفقیت از زیر فشار انحصارگرایان و منفعت طلبان بیرون برود.

برچسب‌ها:

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۰۷-۰۸ ۱۶:۰۷علی 0 2

    ایشان که به درخواست اصولگرایان چه معتدل و چه غیرمعتدل وقعی نگذاشته اند و در مقابل آنان , به اصطلاح , استقلال آقایان تاثیرگذار در انتخاب استانداران را در بدنه دولت وحامیان انتخاباتی حفظ کرده اند!!! لذا بسیار ناپسند است که در مقابل فشار عناصر افراطی و فتنه گر اصلاح طلب که دولت اعتدال را وسیله و ابزاری برای رسیدن به پست ریاست جمهوری دوره دوازدهم به روشی ناجوانمردانه قرارداده اند؟! خدای ناخواسته کرنش نشان دهند , که قطعا این موضوع خیانت به شعارها و مشی ادعایی جناب آقای روحانی است , اگرچه که سایر انتخاب های انجام شده نیز لب مرزی است؟؟
                                

نظر شما