شناسهٔ خبر: 39601 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/

روایت نماینده همدان از پیامکهای تهدید آمیز در روزهای رای اعتماد

احمد آریایی نژاد نماینده مردم همدان و ملایر گفت: در روزهای رای اعتماد به وزرا و حتی بعد از آن پیامکهایی با مضامین تطمیعی و گاهی تهدیدی برای نمایندگان ارسال میشد.

احمد آریایی نژاداحمد آریایی نژاد در گفت و گو باخبرنگار «نماینده» با اشاره به برخی واکنش ها به رای عدم اعتماد مجلس به محمد علی نجفی گفت: عده ای درصددند در این راستا حرکت عظیمی توسط فرهنگیان را آغاز کنند.

 

وی ضمن اعلام شکل گیری حرکتی بر ضد نیروهای ارزشی در مجلس اضافه کرد: در روزهای رای اعتماد به وزرا و حتی بعد از آن پیامک هایی بدست مان می رسید که در ابتدا با مضمون تطمیع و بعد از آن با مضمون تهدید وگاها پرخاش این هدف را دنبال می کرد که نمایندگان را بر ضد نیروهای ارزشی حاضر در مجلس برانگیزاند.

 

نماینده مردم همدان و ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که زمینه ای فراهم شده تا برخی از حرکت های مذموم گذشته در مجلس دوباره تکرار شود گفت: متاسفانه برخی در مجلس به دنبال این هستند که افرادی را که به نجفی رای نداده اند شناسایی کنند و پیراهن عثمانی را به خاطر این قضیه علم کنند تا زمینه گروکشی های آینده برایشان فراهم شود.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: مقابله با این حرکت ها هوشیاری بالا را در باره حقوق یک نماینده می طلبد و در این راستا لازم است این قبیل حرکت ها تبیین شود تا به موقع بتوانیم آنها را خنثی کنیم.

 

آریایی نژاد درباره رای بالای نمایندگان به وزیر اقتصاد نیز اظهار داشت: این رای بالا نشان داد زمانی که نمایندگان احساس کنند فردی علمی و کارآمد است و اهل زد و بند و سیاسی بازی نیست به او اقبال دارند.

 

وی با اشاره به عدم رای اعتماد مجلس به سه وزیر پیشنهادی خاطر نشان کرد: یکی از دلایل این مسئله، حرکت غلط سیاسی ای بوده است که این افراد در جریان فتنه ۸۸ انجام دادند.

 

نماینده مردم همدان، رای مثبت مجلس به وزیر پیشنهادی جدید علوم را منوط به سه مسئله دانست و بیان داشت: : کارنامه، سابقه مالی و سیاسی و عملکرد وی و موافقان و مخالفان سه مسئله ای هستند که بر رای نمایندگان تاثیرگذار خواهند بود.

نظر شما