شناسهٔ خبر: 39373 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

سخنگوی فراکسیون رهروان:

۵ یا ۶ نفر از وزرا باید موضع خود را نسبت به فتنه اعلام کنند

شجاعی کیاسری سخنگوی فراکسیون رهروان گفت: درباره ۵ یا ۶ تن از وزرا مباحثی وجود دارد و آنها باید موضع خود را نسبت به فتنه ۸۸ و مطرح شدن شعار تقلب اعلام کنند و سپس ما وارد بررسی صلاحیت عمومی آنها شویم.

شجاعی کیاسریبه گزارش «نماینده» رمضان شجاعی‌کیاسری سخنگوی فراکسیون رهروان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت یازدهم به مجلس گفت: معتقدم کابینه پیشنهادی آقای روحانی با توجه به توقعاتی که از وی داشتیم می‌توانست جوانگراتر باشد و تعادل میان عناصر جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب در آن حفظ شود.

وی افزود: درحال حاضر کفه ترازو در میان وزرای پیشنهادی به سمت اصلاح‌طلبان است.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت خاطرنشان کرد: البته نمونه‌هایی از شعار اعتدالی که آقای روحانی در انتخابات مطرح کرد در کابینه پیشنهادی وی وجود دارد. اما شعار اعتدال به صورت کامل محقق نشده، و بخشی از این شعار با کابینه فعلی محقق شده است.

شجاعی‌کیاسری تاکید کرد: در حال حاضر نمی‌توان در مورد رای اعتماد مجلس به وزرا اظهارنظر کرد و باید بعد از حضور وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها و تشریح برنامه‌ها به اظهارنظر درباره کابینه پرداخت.

وی تصریح کرد: البته درباره 5 یا 6 تن از وزرا مباحثی وجود دارد و آنها باید موضع خود را نسبت به فتنه 88 و مطرح شدن شعار تقلب اعلام کنند و سپس ما وارد بررسی صلاحیت عمومی آنها شویم.

نظر شما