شناسهٔ خبر: 39366 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

ندیمی:

همراهان برخی وزرای پیشنهادی در راهروهای مجلس دلالی میکنند

ندیمی نماینده لاهیجان در مجلس با انتقاد از حضور گسترده برخی افراد به نام همراهان وزرای پیشنهادی در راهروهای مجلس، گفت: برخی از این افراد به نوعی برای خودشان دلالی شغلی انجام می‌دهند.

ندیمیبه گزارش «نماینده» به نقل از فارس، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکری آئین‌نامه‌ای نسبت به حضور تعداد زیادی از نمایندگان ادوار و یا برخی افراد که خودشان را همراه وزرای پیشنهادی معرفی می‌کنند در راهروهای مجلس انتقاد کرد و اظهار داشت: موادی از آئین‌نامه‌ داخلی بر موضوع نظم مجلس تاکید دارد که باید هیئت رئیسه آن را مدیریت کند.

 

وی افزود: ‌به نظر می‌رسد در موضوع اداره جلسات مباحث مربوط به هیئت وزیران باید چند نکته تذکر داده شود، بسیاری از همراهانی که به نام وزرای پیشنهادی به مجلس می‌آیند، ربطی به وزرا ندارند، بسیاری از این افراد در رابطه با شأن نمایندگی، شان ارتباط وزیر پیشنهادی با نمایندگان مجلس،‌ رفتارهایی دارند که برای سه روز آینده و هفته آتی حتما باید این مسئله پیگیری و مدیریت شود.

 

نماینده لاهیجان در مجلس تاکید کرد: به نظر می‌رسد برخی از این افراد به نوعی برای خودشان دلالی شغلی انجام می‌دهند و ما را از این جهت زمینه اهدافشان قرار داده‌اند، لذا هیئت رئیسه مجلس باید دستور دهد که هم نمایندگان کسی را وارد محوطه مجلس نکند و هم همراهان وزرای پیشنهادی محدود شوند به افرادی که واقعا خود وزرای پیشنهادی صلاح می‌داند.

 

وی با بیان اینکه ده‌ها نفر در راهروهای مجلس تردد می‌کنند که ارتباطات ما را تحت تأثیر قرار دادند، گفت: ‌برای حفظ شأن مجلس و نمایندگان ملت، هیئت رئیسه این موضوع را مدیریت کند.

 

در ادامه ابوترابی فرد در پاسخ به ندیمی گفت: تذکر شما صحیح بود هر چند مربوط به دستور جلسه نبود، این مسئله در هیئت رئیسه مطرح می‌شود و به نحو صحیحی تدبیر شود تا در روزهای آینده در خدمت وزرای پیشنهادی باشیم و از حواشی پرهیز شود.

نظر شما