شناسهٔ خبر: 183343 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

۱۶۰ نماینده از قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرده‌اند

غضنفرآبادی رئیس موقت فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم با بیان اینکه بیش از ۱۶۰ نماینده از قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرده‌اند، گفت: آقای قالیباف این دعوت را بی‌پاسخ نمی‌گذارد و به آن پاسخ مثبت می‌دهد.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی اظهار کرد: بیش از ۱۶۰ نماینده مجلس دوازدهم در نامه‌ای از آقای قالیباف برای ثبت‌نام و کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کرده‌اند.

وی در پاسخ به اینکه گویا قالیباف در جلسات ۲ فراکسیون سیاسی مجلس سخنی درباره کاندیدا نشدن در انتخابات بیان کرده بود، گفت: آقای قالیباف نگفته بود که ثبت‌نام نمی‌کند بلکه گفته بود تمایلی به حضور ندارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: معمولا افراد تمایلی به حضور ندارند و این درخواست مردمی است که برای آن‌ها تکلیف ایجاد می‌کند.

غصنفرآبادی همچنین گفت: اکنون بیش از ۱۶۰ نماینده مجلس دوازدهم از آقای قالیباف برای حضور در انتخابات دعوت کرده‌اند که تصور می‌کنم ایشان پاسخ مثبت به این درخواست می‌دهد چون نماینده‌ها مردمی هستند و از جانب مردم درخواست می‌دهند پس ایشان درخواست را بی‌پاسخ نمی‌گذارد و به آن جواب مثبت می‌دهند.

نظر شما