شناسهٔ خبر: 181255 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بهره‌برداری از فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی تا پایان مرداد

سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از انجام مراحل پایانی و اقدامات نهایی برای بهره‌برداری از بزرگراه شهید بروجردی تا پایان مردادماه امسال خبر داد.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری با بیان اینکه عملیات عمرانی بزرگراه شهید بروجردی در حال انجام است، اظهار کرد: پیش از این اعلام کرده بودیم که این بزرگراه تا پایان تیرماه و یا نهایتاً نیمه مرداد ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارشاتی که به دست ما رسیده اقدامات عمرانی در این پروژه در حال اجراست، خاطرنشان کرد: فاز اول این طرح در مردادماه آماده بهره‌‎برداری خواهد شد.

پروژه شهید بروجردی از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام ۹کیلومتر است که به گفته مدیر این پروژه از سال ۹۳ ساخت آن آغاز شده است، اما به دلیل وجود معارض، ساخت بزرگراه به طول انجامیده است. ۳.۷ کیلومتر قطعه اول از تقاطع بزرگراه ساوه شروع و به سمت بلوار الغدیر ادامه پیدا می‌کند که جزییات فنی این طرح شامل احداث پروژه حدفاصل آزادگان تا الغدیر با وجود پنج تقاطع غیرهمسطح شامل ۱۱ پل است.

گفتنی است برای اجرای فاز اول پروژه شهید بروجردی پس از ۱۲ سال؛ ۱۶ پلاک مسکونی و گاراژهای برنا و صادقی- کلهر پس از ۱۰ سال توسط شهرداری منطقه ۱۸ خریداری و رفع معارض شد.

رفع تصرف باراندازهای بازار آهن حدفاصل میدان جانباز تا بهار و تعریض بزرگراه شهید بروجردی حدفاصل بلوار طاووس تا میدان جانبازان نیز پس از ۱۱ سال در این دوره از مدیریت شهری و در طول مدت اخیر صورت گرفت.

نظر شما