شناسهٔ خبر: 177751 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

امروزه مبارزان فلسطینی تهدید صهیونیست‌ها را با تهدید متقابل پاسخ می‌دهند

یعقوب  رضا زاده عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد امروزه هیچ نقطه از مناطق اشغالی از تیررس مبارزان فلسطینی دور نیست و هر نوع تهدید با تهدید پاسخ داده می شود.

به گزارش ننماینده»، یعقوب رضازاده در رابطه با جنگ جدید رژیم موقت صهیونیستی علیه نوار غزه، گفت: تجاوزگران صهیونیستی همواره تلاش کرده اند از طریق بمباران مناطق فلسطینی سیاست های خود را اجرایی کنند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع سیاستمداران اسرائیلی درصدد توسعه شهرک سازی در مناطق اشغالی هستند از این رو تلاش می کنند با حمله های متعدد، وحشت را در منطقه گسترش دهند.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها می خواهند موازه قدرت و وحشت در غزه را تغییر دهند، ادامه داد: این مهم در حالیست که مقاومت با بهره مندی از تسلیحات جدید موشکی توانسته این دسیسه صهیونیست ها را نقش برآب کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع امروزه هیچ نقطه از مناطق اشغالی از تیررس مبارزان فلسطینی دور نیست و هر نوع تهدید با تهدید پاسخ داده می شود.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس مشاهده می شود در مدت کوتاهی صدها موشک به سمت مناطق صهیونیست نشین پرتاب و این موضوع سبب درخواست آتش بس از سوی اسرائیلی ها شد.

نظر شما