شناسهٔ خبر: 173938 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

استماع برنامه‌های میرکاظمی برای اصلاح ساختار بودجه

پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در نشست مشترک کمیسیون متبوعش با سازمان برنامه و بودجه، برنامه‌های این سازمان درباره اصلاح ساختار بودجه مورد بررسی قرار گرفت از تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان «اصلاح ساختار بودجه» در کمیسیون اقتصادی خبر داد.

به گزارش «نماینده» محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در تشریح نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با سازمان برنامه و بودجه، گفت: در این نشست نقطه نظرات اعضای کمیسیون اقتصادی درباره اصلاح ساختار بودجه مطرح و بر ضرورت تحقق این مهم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و شرایط اقتصادی کشور تاکید شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونانش برنامه پیشنهادی، رئوس و الزامات اصلاح ساختار بودجه را ارائه کردند و به تشریح شاخص‌های اقتصادی کشور نیز پرداختند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مقرر شد برش بخش اقتصادی اصلاح ساختار بودجه ظرف یک هفته آینده توسط سازمان برنامه و بودجه به کمیسیون اقتصادی ارائه شود، ادامه داد: کمیته‌ای تحت عنوان «اصلاح ساختار بودجه» به زودی در کمیسیون اقتصادی تشکیل خواهد شد تا بررسی های لازم در این حوزه انجام شود. امیدواریم خروجی آن اتفاقات مثبت برای کشور باشد.

نظر شما