شناسهٔ خبر: 172973 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

آزادی خواه مطرح کرد:

لزوم تعامل کمیسیون‌های دولت و مجلس برای احصاء اولویت‌های کشور

احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: کمیسیون های تخصصی قوه مقننه باید برای پیشبرد بهتر امور با کمیسیون‌های مرتبط دولت ارتباط نزدیک تری داشته باشد زیرا فضای تعاملی سبب احصاء دقیق‌تر اولویت‌ها می‌شود.

به گزارش «نماینده» احد آزادی خواه در رابطه با ضرورت کمیسیون محور شدن فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی، گفت: فعالیت بیشتر کمیسیون‌ها سبب توجه به تخصص‌ها و اولویت‌های کشور می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع وقتی موضوعی در صحن علنی قوه مقننه مطرح می شود بدون حاشیه خواهد بود و امور دقیق تر پیگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه سطح نمایندگان در هر کمیسیون تخصصی تر است تا صحن علنی، ادامه داد: به عبارتی باید چکش کاری ها در کمیسیون های تخصصی انجام شود و خروجی کار در صحن مورد بررسی قرار گیرد تا نتیجه مطلوب تری محقق شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان به نظر می رسد برای پیشبرد بهتر امور باید کمیسیون های تخصصی قوه مقننه با کمیسیون های مرتبط دولت ارتباط نزدیک تری داشته باشد زیرا فضای تعاملی سبب احصاء دقیق تر اولویت ها می شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  به نظر می رسد برای تحقق مسائل مطرح شده نیاز به تغییر آیین نامه داخلی نیست و هیات رییسه می تواند با تغییر مدیریتی امور، زمینه تحقق مسئله مذکور را فراهم کند.

نظر شما