شناسهٔ خبر: 172501 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

آزادی‌خواه در تشریح نشست کمیسیون کشاورزی با وزیر پیشنهادی دفاع:

کمیته مشترکی در زمینه فعالیت‌های سازمان اتکا تشکیل می‌شود

احد آزادیخواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در نشست امروز صبح مقرر شد در صورت اخذ رای اعتماد وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کمیته مشترکی بین این وزارتخانه و کمیسیون کشاورزی در زمینه فعالیت‌های سازمان اتکا تشکیل شود.

به گزارش «نماینده» احد آزادی خواه  سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز ( سه‌شنبه ۲۶ مردادماه) کمیسیون متبوع خود، گفت: امیر سرتیپ آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در کمیسیون کشاورزی حاضر شد و در خصوص برنامه‌های خود و مسائل دفاعی و امنیتی مباحثی را مطرح کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در زمینه سازمان اتکا به عنوان یکی از سازمان‌های زیر مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در حوزه توزیع محصولات کشاورزی، دامداری و طیور فعالیت می‌کند نمایندگان عضو کمیسیون سوالاتی را مطرح کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: در نشست امروز مقرر شد در صورت اخذ رای اعتماد وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کمیته مشترکی بین این وزارتخانه و کمیسیون کشاورزی در زمینه فعالیت‌های سازمان اتکا تشکیل شود.

نظر شما