شناسهٔ خبر: 172494 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

وحیدی دیدگاهی تحولی نسبت به مدیریت در وزارت کشور دارد

کمیسیون عمران نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت کشور به نقش محوری استانداران و فرمانداران شهرهای مرزی برای توسعه روابط با کشورهای همسایگان جهت تقویت دیپلماسی اقتصادی کشور و حمایت از شهرداری‌ها تاکید داشته که موجب تحول در مدیریت وزارت کشور می‌شود.

به گزارش «نماینده» صدیف بدری در رابطه با احمد وحیدی وزیر پیشنهادی وزارت کشور گفت: آقای وحیدی تحصیلاتی در حوزه مسائل امنیتی و دفاعی کشور و سابقه بسیاری خوبی در سپاه قدس، مراکز تحقیقاتی سپاه، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ریاست کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام داشته و در این هشت سال اخیر نیز از مسائل برنامه ریزی کشور دور نبوده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: وزیر پیشنهادی وزارت کشور برنامه های بسیار خوبی برای مدیریت استان‌ها، ارتقاء اختیارات استانداران و فرمانداران و همچنین ایده‌های جدید برای ایجاد تحول در مدیریت های محلی و اقتصاد محور داشته و به نقش محوری استانداران و فرمانداران شهرهای مرزی برای توسعه روابط با کشورهای همسایگان جهت تقویت دیپلماسی اقتصادی کشور تاکید دارد.

نایب رئییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ساماندهی مقررات اداری و پرسنلی شهرداری‌ها، حل مشکلات کارکنان شهرداری‌ها و جذب منابع مالی برای شهرداری ها و دهداری‌ها و حمایت از شهرداری های کوچک بر اساس قانون از طریق بودجه عمومی و ردیف‌های مشخص شده در بودجه از برنامه های وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت کشور است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آقای وحیدی دیدگاه و برنامه‌های تحولی مناسبی برای حل مشکلات چالشی وزارت کشور و رفع تبعیض‌های سیاسی دارد. از این رو در صورت اخذ رای در صحن علنی مجلس، جز وزرای توانمند دولت سیزدهم خواهد بود.

نظر شما