شناسهٔ خبر: 172492 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

جزئیات حضور وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون برنامه؛ از تعیین تکلیف میادین مشترک تا گازرسانی به مناطق محروم

خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: اوجی وزیر پیشنهادی نفت با حضور در نشست امروز این کمیسیون ضمن تشریح برنامه‌های خود به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

به گزارش «نماینده» محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از حضور وزیر پیشنهادی نفت در نشست این کمیسیون خبر داد و گفت: اوجی در اولین نشست امروز صبح این کمیسیون حضور یافت و ضمن تشریح برنامه‌ها و رویکردهای خود به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون بر توسعه CNGها، افزایش ظرفیت پالایشگاه‌ها، افزایش سرمایه‌گذاری مرتبط با نفت در داخل کشور، تعیین تکلیف میادین مشترک با کشورهای همجوار به جهت صیانت از حقوق ملت ایران و گازرسانی به روستاهای واقع در مناطق صعب‌العبور و محروم صرفنظر از هزینه هر انشعاب و ضرورت هدف گذاری کمی در برنامه ها تاکید کردند.

خدابخشی تاکید کرد: اوجی نیز در این جلسه در تشریح  سوابق و برنامه های خود به استفاده از مدیران کارآمد و فساد ستیز تاکید و این وعده را به نمایندگان داد که در مقابل فساد در این وزراتخانه بایستد و با تمام توان بر روی استفاده از پتانسیل بخش خصوصی، مکانیسم تهاتر، فروش نفت و ... تمرکز کند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس اظهار کرد: وزیر پیشنهادی نفت همچنین در این نشست قول داد، تمام میادین مشترک نفتی و گازی ایران را تعیین تکلیف کند و در ادامه به دیگر ابهامات مطرح شده در کمیسیون پاسخ داد. در مجموع فضای کمیسیون برنامه و بودجه نسبت به سوابق و برنامه های اوجی مثبت بود.

نظر شما