شناسهٔ خبر: 172470 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بدری با اشاره به سوابق و برنامه کاری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش؛

آموزش و پرورش محل آزمون و خطا نیست

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: سوابق اجرایی محدود وزیر پیشنهادی با جایگاه حساس تعلیم و تربیت در کشور تناسب ندارد و نباید آموزش و پرورش را به محل آزمون و خطا تبدیل کنیم.

به گزارش «نماینده» صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در نقد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: سوابق اجرایی محدود وزیر پیشنهادی با جایگاه حساس تعلیم و تربیت در کشور تناسب ندارد و نباید آموزش و پرورش را به محل آزمون و خطا تبدیل کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی بررسی وزرای پیشنهادی دولت را در دستور کار دارد و امیدواریم این روند در کمال سرعت و دقت انجام شود تا شاهد آغاز برنامه‌های اجرایی دولت سیزدهم باشیم.

وی با اشاره به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: سوابق اجرایی محدود وزیر پیشنهادی با جایگاه حساس تعلیم و تربیت در کشور تناسب ندارد و نباید آموزش و پرورش را به محل آزمون و خطا تبدیل کنیم.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای گره‌گشایی از مسائل مختلف حوزه آموزش و پرورش کشور اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش باید از بطن فرهنگیان کشور باشد و با گوشت و پوست و استخوان مسائل و معضلات این حوزه را درک کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تجربه فعالیت و مدیریت در سطوح مختلف نظام آموزش و پرورش کشور از یک سو و ارتباط موثر با اعضای هیات دولت از سوی دیگر دو شاخص مهم در انتخاب وزیر آموزش و پرورش است که به نظر می‌رسد توجه چندانی به این دو نشده است.

نظر شما