شناسهٔ خبر: 172469 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا

یک نماینده مجلس مطرح کرد؛

​عبدالملکی تمام شاخص‌های مورد توجه مجلس را دارد

محبی نجم آبادی بهروز محبی نجم‌آبادی در دیدار تشکل‌های کارگری با وزیر پیشنهادی کار دولت سیزدهم گفت: حجت اله عبدالملکی تمام شاخص‌های مورد توجه مجلس را دارد.

به گزارش «نماینده» تشکل های کارگری و کارفرمایی روز یکشنبه (۲۴ مرداد) با حجت اله عبدالملکی وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم دیدار کردند. بهروز مجبی نجم‌آبادی (نماینده سبزوار در مجلس) نیز در این دیدار حضور داشت.

محبی در این مراسم  گفت: حجت اله عبدالملکی تمام شاخص‌های مورد توجه مجلس را داراست. سه شاخص با اهمیت مورد توجه مجلس شورای اسلامی قرار دارد. اولین شاخص بحث نیروی علمی و پژوهشی و و درک صحیح از مفاهیم علمی به روز، دومین شاخص انقلابی‌گری و جهادی‌گری و درستکاری و سومین شاخص سوابق اجرایی و تسلط بر شیوه مدیریت است. 

وی افزود: حجت اله عبدالمکی وضعیت علمی خوبی داشته و در حوزه اقتصاد تسلط کافی را دارا بوده و نیرویی است که بحث انقلابی بودن و جهادی بودن او کاملا روشن است و سوابق این فرد در خصوص اشتغالزایی در مدت فعالیت خود در کمیته امداد امام (ره) و بحث اقتصاد مقاومتی گواه بر این است که میتواند این مسئولیت سنگین را بر عهده بگیرد. 

این نماینده مجلس تصریح کرد: عبدالملکی با چنین تفکر خلاقی که در بحث اجتماعی و شیوه مواجه با آن‌ها و سیاست‌گذاری در حوزه اشتغال دارد از پس این مسئولیت بزرگ بر خواهد آمد. 

وی در تشریح این که رییسی با انتخاب خاندوزی در وزارت اقتصاد و فاطمی امین در وزارت صنعت در راستای تشکیل مجموعه‌ای اقتصادی فرهنگی با محور تحول آفرینی در بدنه دولت قدم برداشته بیان کرد: کسی که بتواد فهم درستی از مسائل مربوط به موضوع را داشته باشد قطعا با معاونین قدرتمندی که در کنار خود خواهد داشت برای حل مسائل توفیقاتی خواهد داشت و قطعا این مجموعه‌ها باید با هم هماهنگ باشند. 

نجم آبادی ادامه داد: عدم هماهنگی و همراهی تیم اقتصادی با رییس جمهوری در دولت قبلی مشکلاتی را به وجود می‌آورد که بعضی شاخص‌های اقتصادی کشور را دچار تغییرات معناداری خواهد کرد.

نظر شما