شناسهٔ خبر: 172468 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

وزیر پیشنهادی «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» ویژگی‌های لازم دارد

مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون با وزیر «پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی»گفت: نظر همکاران ما درباره وزیر «پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی» با توجه به سوابق علمی، تألیفات و فعالیت‌هایی زیادی که داشته است، مثبت بود و معتقد بودند که وی ویژگی‌های لازم دارد.

به گزارش «نماینده» به نقل از «قطره» مجید انصاری در تشریح جلسه صبح امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حجت‌الله عبدالملکی، گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس حضور یافت و برنامه‌ها و سوابق وی مورد بررسی و رصد نمایندگان مجلس قرار گرفت.

وی بیان کرد: تاکید نمایندگان در این جلسه بر این بود که ما باید در بررسی برنامه و صلاحیت وزرای پیشنهادی به اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم انقلاب توجه داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری پیرو تشکیل دولت جوان، انقلابی، مؤمن، گفت: نظر همکاران ما درباره وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به سوابق علمی، تألیفات و فعالیت‌هایی زیادی که داشته است، مثبت بود و معتقد بودند که وی ویژگی‌های لازم دارد.

انصاری افزود: مسئله حائز اهمیت دیگر آن است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار گسترده است و از آنجایی که این وزارتخانه اختیارات و وظایف زیادی دارد، وزیر پیشنهادی این وزارتخانه حتما باید به سوالات تخصصی نمایندگان هم به خوبی پاسخ دهد.

وی گفت: نظر نمایندگان این بود که برنامه ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلی است و باید وی درباره جزئیات مسائل این وزارتخانه هم برنامه خود را به نمایندگان ارائه کند و رویکرد اجرایی تری داشته باشد.

نظر شما