شناسهٔ خبر: 172453 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عباسپور:‌

تشریح جزئیات نشست کمیسیون صنایع با وزیر ورزش/ برنامه‌ریزی برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۴

روح الله عباسپور/2 سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در کمیسیون متبوعش، گفت: برنامه‌ریزی برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۴ یکی از برنامه‌های آقای سجادی بود.

به گزارش «نماینده» روح الله عباس پور در تشریح نشست ظهر امروز (دوشنبه ۲۵ مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به حضور حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بخشی از برنامه‌ها و رویکردهای خود را برای وزارتخانه تشریح کرد، ادامه داد: آقای سجادی درباره دغدغه‌ها و مسائل مربوط به جوانان به بیان مطالبی پرداخت. به زعم وزیر پیشنهادی حوزه جوانان تاکنون مغفول مانده و باید در زمینه‌های مسکن، ازدواج، تسهیلات بانکی و... اقدامات مناسب صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۴ نیز یکی دیگر از برنامه‌های وزیر پیشنهادی بود، افزود: در ادامه جلسه، اعضای کمیسیون سوالات و نظرات خود را عنوان کردند که ضرورت ارتقا جایگاه کشور در مسابقات ورزشی بین‌المللی یکی از این تاکیدات بود.

وی اضافه کرد: همچنین توجه به ورزش همگانی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و... از دیگر مطابات نمایندگان از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بود.

نظر شما