شناسهٔ خبر: 172199 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سامه‌یح:

تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی ایران را از ادامه مسیرش باز نمی‌دارد

سامه یح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران باعث نمی‌شود که این نظام از ادامه مسیر خود بازبماند یا بخواهد تغییری در مسیرش ایجاد شود.

به گزارش «نماینده» همایون سامه یح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ضد ایرانی اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدانشان گفت: آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی و متحدانشان همواره تلاش داشتند تا هیچ گونه توافقی با ایران صورت نگیرد.

وی افزود: البته تجربه نشان داده چه این تهدید و چه تهدیدات دیگر علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی کارساز نیست و اینها هیچ کدام نتوانسته مانعی بر سر جمهوری اسلامی ایران باشد.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در طول تاریخ پیروزی انقلاب و در موارد مختلف ثابت شده که جمهوری اسلامی ایران بدون توجه به این تهدیدها و فشارها به مسیر خود ادامه داده و هیچ کدام باعث انفعال جمهوری اسلامی ایران نشده است.

سامه یح خاطرنشان کرد: در مورد اخیر هم که ما شاهد اقدامات سیاسی ضد ایرانی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم، آنها باید مطمئن باشند که این بار هم مانند دفعات قبل ناکام خواهد ماند و جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ گونه انفعال به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: در طول تاریخ پس از پیروزی انقلاب همواره توطئه‌های دشمن اعم از تحمیل جنگ ۸ ساله، فشارهای اقتصادی، سیاسی و امثال آن هیچ یک نتوانسته مانع راه جمهوری اسلامی ایران شود و این کشور و نظام و این ملت را از ادامه مسیر خود بازدارد و یقینا بدخواهان این نظام و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند در این مرحله هم مانند مراحل قبل ناکام خواهند ماند.

نظر شما