شناسهٔ خبر: 172100 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نادری در دیدار با دبیر بین‌الملل حزب کارگران برزیل:

شناخت ظرفیت‌های ایران و برزیل کمک شایانی به گسترش همکاری‌های فی‌مابین می‌کند

احمد نادری رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و برزیل گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه و گسترش مناسبات و همکاری‌های دو کشور تلاش می‌کند.

به گزارش «نماینده» احمد نادری رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و برزیل در مجلس شورای اسلامی امروز(سه شنبه، ۱۲ مردادماه) با رومِنیو پری یرا، دبیر امور بین الملل حزب کارگران برزیل با دکتر احمد نادری، دیدار و گفتگو کرد.

نادری در این دیدار با اشاره به سطح تعاملات دو کشور گفت: شناخت ظرفیت ها و توانمندی های ایران و برزیل نقش مهمی در کمک به افزایش هرچه بیشتر ارتباطات و همکاری های فیمابین دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: گروه دوستی پارلمانی ایران و برزیل در مجلس شورای اسلامی در جهت کمک به توسعه و گسترش مناسبات دو کشور تلاش می کند.

دبیر امور بین‌الملل حزب کارگران برزیل: توسعه مناسبات پارلمانی، سیاسی، اقتصادی برزیل و ایران ضروری است

رومِنیو پری یرا، دبیر امور بین الملل حزب کارگران برزیل نیز در این دیدار گفت: گسترش همکاری های فیمابین در عرصه های مختلف مورد توجه و پیگیری اعضای حزب کارگر برزیل قرار دارد.

وی همچنین توسعه مناسبات در عرصه های مختلف پارلمانی، سیاسی، اقتصادی، صنعتی، پزشکی، علمی-آموزشی و گردشگری را به نفع مردم دو کشور دانست و خواستار توجه فراوان مسئولان دو کشور به این زمینه ها شد.

نظر شما