شناسهٔ خبر: 171526 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عباس زاده مشکینی:

تحریم ها باید یکجا برداشته شود

عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی ها و اروپایی ها هیچگاه قابل اعتماد نبوده اند و چنین موضوعی نیز در برجام برای همگان ثابت شد.

به گزارش «نماینده» محمود عباس زاده مشکینی به سیاست های تحریمی آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در حقیقت آمریکایی ها به زعم خودشان با اعمال تحریم علیه کشورمان می خواهند رفتار مدیریتی ما را کنترل کنند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس افزود: آمریکایی ها نسبت به ادعاهای خود در برجام حسن نیت نشان نداند و علاوه بر خروج از این معاهده ما را نیز مورد تحریم های شدیدتری قرار دادند که چنین موضوعی نقض قوانین بین المللی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: تحریم هایی که علیه مقامات کشورمان و یا شرکت هایی که با ایران ارتباط دارند، موضوع تازه ای نبوده که از سوی آمریکایی ها اتفاق می افتد؛ چرا که این ها در طول دهه‌های اخیر دست به چنین اقدامات ناجوانمردانه و ضد بشری زده اند.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: هر زمانی که آمریکا تحریم های اعمال شده علیه کشورمان را یکجا لغو کرد و پس از آن نیز راستی آزمایی صورت پذیرفت، ایران هم به تعهدات خود در قالب برجام بازخواهد گشت.

عباس زاده مشکینی بیان کرد: آمریکایی ها و اروپا هیچگاه قابل اعتماد نبوده اند و چنین موضوعی نیز در برجام برای همگان ثابت شد؛ چرا که ما به تعهدات خود پایبند بودیم، اما آنها حتی تعهدات اولیه خود را هم عملیاتی نکردند؛ لذا استکبار به دنبال تامین منافع خود است.

نظر شما