شناسهٔ خبر: 171424 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

آصفری:

دولت منتخب باید به مصوبات مجلس جامه عمل بپوشاند

آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: دولت منتخب باید به مصوبات مجلس جامه عمل بپوشاند و اشتباهات دولت تدبیر و امید را در این رابطه تکرار نکند.

به گزارش «نماینده» محمد حسن آصفری با اشاره به اینکه دولت منتخب باید اولویت خود را بر رفع مشکلات مردم قرار بدهد، اظهار کرد: قطعا مهم ترین چیزی که برای مردم اهمیت دارد موضوع اقتصاد و معیشت است که دولت منتخب باید گام های جدی برای پاسخ به مطالبات ملت در این زمینه بردارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: دولت منتخب باید در هفته های نخست تشکیل کابینه برنامه های مدونی را در حوزه اقتصادی طراحی کند تا اینکه ثبات به بازار بازگردد و دیگر مردم شاهد افزایش لحظه ای قیمت ها نباشند.

عضو کمیسیون امور داخلی و امور شوراهای کشور تاکید کرد: آقای رئیسی، بایستی بیشترین وقت خود را برای حل بحران گرانی، تورم و نظایر آن بگذارد تا اعتماد مردم به نظام بیش تر از گذشته شود؛ بالاخره همگان مشاهده کردند که دشمنان تلاش های زیادی را برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات داشتند، اما ملت ما با حضور خود آنها را مایوس نمود؛ بنابراین باید با تمام وجود برای حل مشکلات مردم گام برداشت.

این نماینده مردم در مجلس به حوزه روابط بین الملل اشاره و بیان کرد: دولت سیزدهم توسعه روابط با دنیا را مد نظر قرار دهد به جز رژیم صهیونیستی که خط قرمز ما است؛ البته ارتباط با همسیگان  هم که در این دولت به فراموشی سپرده شده بود می بایست احیا شود؛ متاسفانه دولت فعلی همه فکر و ذکر خود را روی برجام معطوف کرد و هیچ اعتقادی به روابط با کشورهای همسایه نداشت.

آصفری به همکاری مجلس با دولت منتخب اشاره و تاکید کرد: دولت منتخب باید به مصوبات مجلس جامه عمل بپوشاند و اشتباهات دولت تدبیر و امید را در این رابطه تکرار نکند؛ بنابراین بایستی قوانین مجلس را فصل الخطاب قرار دهد.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی هم این آمادگی را دارد که لوایح راهگشای اقتصادی دولت سیزدهم را خارج از نوبت در دستور کار قرار دهد و همچنین تصویب کند تا مسیر رفع مشکلات برای ملت هموار شود.

نظر شما