شناسهٔ خبر: 172681 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

لزوم همکاری دولت و مجلس برای حل مشکلات کشور/وزرا شبانه‌روزی تلاش کنند

فیروزی نماینده نطنر در مجلس گفت:مجلس و دولت باید با همکاری یکدیگر مشکلات کشور که بیشتر اقتصادی است را شناسایی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

به گزارش «نماینده» رحمت الله فیروزی نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس و دولت باید با همکاری یکدیگر مشکلات کشور که بیشتر اقتصادی است را شناسایی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند، گفت: شناخت مشکلات یک بحث است و برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت برای رفع آنها بحث دیگر است که امیدواریم با همکاری دولت و مجلس بتوانیم در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام برداریم.

وی با تاکید بر اینکه بنای مجلس بر همکاری با دولت برای رفع مشکلات است، ادامه داد: در زمان انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس از حضور آقای رئیسی در عرصه استقبال کردند و در شرایط فعلی نیز مجلس از هر اقدامی در چارچوب قانونی‌اش برای کمک به دولت برای گذار از شرایط سخت فعلی کوتاهی نمی‌کند.

نماینده نظنز در مجلس با بیان اینکه فضای عمومی نسبت به کابینه‌ای که آقای رئیسی به مجلس معرفی و رای اعتماد گرفت، خوب است، اضافه کرد: وزرای هم که از مجلس رای اعتماد گرفتند باید شبانه‌روز تلاش کنند تا مشکلات مردم را مرتفع کنند و هر کجا هم که لازم باشد مجلس این آمادگی را دارد با وضع قانون خلاءهای موجود را برطرف کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور نیز براساس تفکراتی که دارد تیم اجرایی را انتخاب کرده است، اظهار داشت:امیدواریم افرادی که کارهای اجرایی را به دست می‌گیرند با برنامه و هماهنگی مشخصی با یکدیگر کار کنند و انسجام داشته باشند.

نظر شما