شناسهٔ خبر: 171479 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

قادری:

استفاده از ظرفیت جوانان و توانمندی های داخلی مورد توجه دولت سیزدهم باشد

جعفر قادری// نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: استفاده از ظرفیت جوانان و توانمندی های داخلی مورد توجه دولت سیزدهم بگیرد؛ چرا که در دولت فعلی بهره ای از آنها برده نشد و وضعیت بغرنج شد.

به گزارش «نماینده» جعفر قادری به برنامه ها و راهکارهایی که باید دولت سیزدهم برای رفع بحران ها طراحی و ترسیم کند، اشاره و اظهار کرد: دولت منتخب باید در حوزه های مختلف همچون سیاست، اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی اولویت بندی کند که طبیعی بوده مهم ترین آنها موضوع اقتصاد است و البته به این معنا نخواهد بود که بقیه اولویت ها را رها کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: در حال حاضر بحران آب، خشکسالی، محیط زیست، صندوقهای بازنشستگی و ... وجود دارد که همگی باید اولویت بندی شوند و پس از آن نیز گامهای اساسی برای حل آنها برداشته شود.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: اتکا به توانمندی های داخلی و همچنین استفاده از استعدادهای جوانان می بایست سرلوحه اقدامات دولت منتخب قرار بگیرد ؛ چرا که با فعالسازی اینگونه ظرفیت ها بسیاری از مشکلات  کشورمان حل خواهند شد.

وی اظهار کرد: دولت فعلی هیچ اعتقادی به توانمندی های داخلی نداشت و همه توان خود را بر روی مذاکره با غرب و برجام به کار گرفته بود، اما مشاهده شد که برجام گره ای از مشکلات کشور را باز نکرد؛ بنابراین استفاده از ظرفیت جوانان و توانمندی های داخلی باید در دولت سیزدهم به کار گرفته شود.

قادری به ارتباط با همسایگان و مزایای آن برای کشورمان اشاره کرد و گفت: روابط با کشورهای همسایه باید در بعد سیاست خارجی دولت سیزدهم در اولویت قرار بگیرد؛ چرا که از این طریق هم مبادلات تجاری صورت می گیرد و هم اینکه امنیت برقرار می شود.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس افزود: امیدوار هستیم که با تشکیل دولت جدید مشکلات اقتصادی و امثالهم برطرف شوند تا رضایت مردم را بدست آورند.

نظر شما