شناسهٔ خبر: 171307 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

چمران: شهرداری را ۱۴ مرداد تحویل می‌گیریم/ فشاری از بیرون برای انتخاب شهردار نیست

مهدی چمران منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران از تحویل شهرداری در ۱۴ مرداد خبر داد و گفت:‌امیدواریم تا قبل از این تاریخ، شهردار انتخاب شود.

به گزاش «نماینده» مهدی چمران منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای انتخاب شهردار تهران گفت: قرار است که منتخبین هرکدام سه نفر را به عنوان گزینه پیشنهادی مطرح کنند. البته گزینه مشترک بین منتخبین زیاد است. 

وی در ادامه افزود: در جلسه چهارشنبه گزینه‌ها از سوی منتخبین اعلام می‌شود. 

چمران در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود فشارهای زیادی بر روی منتخبین ششمین دوره شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار وجود دارد، گفت: برخی دنبال چیزهایی می‌گردند، اما تأکید می‌کنم که فشاری بر ما نیست و اگر هم فشاری باشد ما گوش نخواهیم داد و مستقل هستیم. 

وی در خصوص زمان انتخاب شهردار آینده تهران گفت: موضوع انتخاب بستگی به میزان گزینه‌ها دارد چرا که باید بعد از معرفی گزینه‌ها برنامه ارائه و مصاحبه انجام شود. 

چمران از تحویل شهرداری در ۱۴ مرداد خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا قبل از ۱۴ مرداد شهردار تهران انتخاب شود. 

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در خصوص انتخاب رئیس کمیسیون‌های شورای شهر گفت: هنوز در خصوص کمیسیون‌ها وارد بحث نشده‌ایم. 

 چمران در پاسخ به این پرسش که لیست‌های متعددی در خصوص کمیسیون‌های شورا منتشر می‌شود،  گفت: این لیست‌ها هم همانند لیست‌های انتخابات فیک است. ما هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نکرده‌ایم.

نظر شما