شناسهٔ خبر: 171569 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

در جلسه سه ساعته منتخبین با معاون مالی حناچی چه گذشت؟/ امانی: باید حسابرس گرفته شود

ناصر امانی منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در خصوص جلسه سه ساعته منتخبین با معاون مالی شهرداری گفت: آقای امامی میزان بدهی‌های شهرداری تاکنون را ۶۶ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و مدعی بودند بخشی از این عدد مربوط به سود وام‌ها و تسهیلات است.

به گزارش «نماینده» جلسه منتخبین شورا با معاون مالی و اقتصادی فعلی شهرداری تهران برگزار شد.ناصر امانی منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: جلسه منتخبین با معاون مالی اقتصادی شهرداری برگزار شد و آقای امامی گزارشی از وضعیت مالی و درآمدی شهرداری ارائه کرد و این جلسه حدود ۳ ساعت طول کشید. 

وی ادامه داد: منتخبین شورا سؤالات و ابهاماتی داشتند که در جلسه مطرح شد. 

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در خصوص گزارش امامی در جلسه روز گذشته گفت: به نظر من حرف‌های امامی با حرف‌های برخی از اعضای شورای پنجم شهر تهران در خصوص بدهی‌ها دوره قبل صددرصد متفاوت و متضاد بود. 

وی ادامه داد: آقای امامی اعلام کردند تا پایان شهریور ۹۶ بدهی‌های شهرداری ۳۰ هزار میلیارد تومان بوده است و من به آقای امامی گفتم چطور حناچی در نامه رسمی اعلام کرد که بدهی‌ها ۶۸ هزار میلیارد تومان است و آقای امامی پاسخ داد آن جدول برای دوره آقای نجفی بود و ما همان را فرستادیم.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که آقای امامی گفتند از ۳۰ هزار میلیارد بدهی شهرداری در دوره قبل ۵ هزار میلیارد هم برای دوره احمدی‌نژاد است. 

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: هنوز ابهاماتی وجود دارد و ما باید حسابرسی بگیریم که تمامی بدهی‌ها و موضوعات مالی شفاف شود و به یک عدد قطعی برسیم. 

وی در ادامه تأکید کرد: معاون مالی - اداری شهرداری بدهی‌های شهرداری را تا الان ۶۶ هزار میلیارد تومان عنوان کردند و البته مدعی بودند بخشی از این بدهی مربوط به سود وام‌ها و تسهیلات است. 

نظر شما