شناسهٔ خبر: 171233 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

آصفری:

خروج نظامیان آمریکا از عراق می تواند امنیت را به منطقه برگرداند/ حشد الشعبی آمریکایی ها را به تنگ آورده است

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: خروج نظامیان آمریکا از عراق می تواند امنیت را به منطقه برگرداند.

به گزارش «نماینده» محمد حسن آصفری به حمله آمریکایی به مواضع حشد الشبی و خواسته مردم عراق برای خروج آمریکایی ها اشاره کرد و گفت: پارلمان عراق تصویب کرده که نیروهای آمریکایی از این کشور بایستی خارج شوند؛ مطمئنا خروج آمریکایی ها از عراق می تواند امنیت را به منطقه برگرداند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: بزرگترین پرورش دهنده گروههای تکفیری و تروریستها آمریکایی ها هستند؛ چرا که البغدادی پرورش یافته در ایالات متحده آمریکا برای خراب کاری در منطقه خاورمیانه بوده است.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: هدف آمریکایی ها از حضورشان در عراق برای به غارت بردن منابع ملی این کشور است و هیچگاه دلشان برای عراقی ها نسوخته است؛ بنابراین وقتی تلاش می کنند نیروهای حشد الشعبی را از بین ببرند به دلیل این بوده که ضربه بزرگی از این گروه خورده اند.

وی بیان کرد: سردمداران ایالات متحده باید متوجه باشند که حضورشان در عراق مورد قبول مردم نیست؛ چرا که تا زمانی که آمریکایی ها در عراق هستند تکفیری ها در حال جولان دادن خواهند بود.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: حمله آمریکایی ها به مواضع حشد الشعبی نشان می دهد که محور مقاومت در پیشبرد اهداف خود به نحو مطلوبی عمل کرده و در حقیقت در مقابل یاوه گویان و مستبدان جهان ایستاده است.

نظر شما