شناسهٔ خبر: 171425 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سلیمی با اشاره به تشدید حملات هوایی به غزه؛

افزایش فشار بر فلسطینیان سبب آزادسازی گروگان‌های اسرائیلی نمی‌شود

اصغر سلیمی عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس گفت: تشدید حملات هوایی به غزه توسط صهیونیست ها اقدامی برای تحت فشار قرار دادن فلسطینیان برای آزادسازی گروگان های اسرائیلی است.

به گزارش «نماینده» اصغر سلیمی با اشاره به حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در جنوب نوار غزه، گفت: مسئولان اسرائیلی تلاش دارند چهره مخدوش شده خود در میان افکار عمومی‌شان و شکست های پی در پی در مواجه با فلسطینیان را با حملات هوایی تطهیر کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مهم در حالیست که شهرک نشینان صهیونیستی نیز تلاش می کنند با اقدامات تحریک‌آمیز در مسجد الاقصی، مجددا زمینه بروز آتش در سرزمین های اشغالی را فراهم کنند.

وی ادامه داد: در این میان نباید فراموش کرد تشدید حملات هوایی به غزه از دیگر اقدامات صهیونیست ها برای تحت فشار قرار دادن فلسطینیان برای آزادسازی گروگان های اسرائیلی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: البته در این راستا فلسطینیان با ارسال بالن‌های آتش‌زا موجب هراس مجدد شهرک نشینان در مناطق اشغالی شدند.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان رژیم صهیونیستی باید بدانند مقاومت مشروع ملت فلسطین برای گرفتن حق خود ادامه خواهد داشت و هیچ نوع اقدام نظامی نمی تواند این مهم را متوقف کند.

نظر شما