شناسهٔ خبر: 169840 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

گلرو:

رِژیم صهیونیستی از انعکاس جنایاتش توسط رسانه ها واهمه دارد

غزه رئیس گروه دوستی-پارلمانی ایران و فلسطین گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی از انعکاس جنایاتش توسط رسانه ها واهمه دارد از این رو اقدام به از بین بردن زیر ساخت های رادیو و تلویزیونی در نوار غزه کرد.

به گزارش«نماینده» عباس گلرو اظهار کرد: اقدامات اسرائیل عجیب نیست و کاملا در شأن یک رژیم تروریستی جنایتکار به تمام معنا است و حمله اخیر انها به ساختمان رادیو تلویزیون های مستقر در غزه نیز در همین چارچوب بوده است.

وی افزود: از بین بردن زیرساخت های رسانه ای توسط صهیونیست ها در کنار سابقه جنایت بار این رژیم که اقدامات وحشیانه قانا را در کارنامه خود دارد، کار جدیدی نیست و سکوت آمریکا در مقابل این عمل نشانه حمایت است و آنها از انعکاس جنایاتش توسط رسانه ها واهمه دارند.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اشغال گری و محاصره بیش از 2میلیون نفر در غزه و سانسور رسانه ای جنایات حال و آینده آنها از طریق از تخریب ساختمان رسانه ای غزه خلاف منشور حقوق بشر است اگر چه این رژیم به هیچ کدام از اصول بین المللی پایبند نیست و از هیچ قانونی تبعیت نمی کند اما افکار عمومی و جامعه جهانی نباید در مقابل این اقدام سکوت کند و باید با فشار مانع ادامه جنایات علیه بشریت شود.

پایان پیام/

نظر شما