شناسهٔ خبر: 169923 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

محمودوند:

مجلس با تمام توان خود از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهد کرد

محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران و مجلس با تمام توان از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی حمایت خواهد کرد .

به گزارش «نماینده» مرتضی محمود وند با اشاره به نقش موثر دیپلماسی پارلمانی در حل مساله فلسطین گفت: پارلمان جمهوری اسلامی ایران توان بالایی در منطقه دارد و در مراودات خود با پارلمان های منطقه قطعا موضوع فلسطین را  مدنظر قرار می دهد تا اجماعی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین ایجاد شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: اکنون رژیم صهیونیستی پیشرفته ترین امکانات نظامی را در اختیار دارد و نیروهای فلسطینی با کمترین امکانات جانانه از خودش دفاع کند، برای همین باید از جریان مقاومت و فلسطین حمایت کنیم.

وی افزود: کشورهای غربی به این نتیجه رسیده اند که به مردم مظلوم فلسطین ظلم شده و در رسانه ها و تظاهرات از آن ها حمایت می کنند که این باعث رقم خوردن شرایط خوبی شده است. در حوزه دیپلماسی پارلمانی باید مسائل موجود را تبیین و رایزنی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت نقش محور مقاومت، بیان کرد: رایزنی به نفع مظلوم در مقابل ظالم باید انجام شود و امروز حوزه مقاومت نقش کلیدی را در منطقه ایفا می کند.

محمود وند ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی با تمام توان خود از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی حمایت خواهد کرد.

پایان پیام/       

نظر شما