شناسهٔ خبر: 151941 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ابوترابی:درخواست نمایندگان برای برگزاری نشست غیرعلنی به منظور بررسی طرح‌ها و لوایح

ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی از درخواست تعدادی از نمایندگان از هیأت رئیسه برای برگزاری غیرعلنی برای بررسی طرح‌ها و لوایح خبر داد.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، گفت:‌ تعداد ۱۸ نفر از نمایندگان طبق ماده ۱۰۲ آئین‌نامه داخلی از هیأت رئیسه تقاضا کردند تا به منظور بررسی طرح‌ها و لوایح در دستورکار صحن، مجلس جلسه غیرعلنی داشته باشد. 

وی افزود: امروز ۵ لایحه و طرح مهم در دستورکار مجلس است که با توجه به شرایط روز کشور دارای اهمیت است و لازم است تا در یک جلسه غیرعلنی مورد بحث قرار گیرند و تکلیف این طرح‌ها و لوایح مشخص شوند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لایحه اصلاح قانون تجارت، طرح مدیریت جامع شهری و روستایی، طرح اصلاح نظام بانکداری، لایحه مالیات بر ارزش‌افزوده، لایحه مدیریت خدمات کشوری ۵ طرح و لایحه‌ای هستند که در این درخواست، نمایندگان رسیدگی به آنها را مطرح کردند. 

ابوترابی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروز ما در جنگ اقتصادی قرار داریم، رسیدگی به این طرح‌ها و لوایح از اهمیت زیادی برخوردار است و لازم است که فکری برای آنها شود.

نظر شما