شناسهٔ خبر: 125971 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نمایندگان مجلس این روزها کجا اسکان دارند؟

خانه ملت مدیر روابط‌عمومی مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب اسکان نمایندگان در هتل استقلال گفت: نمایندگان در مهمانسرای فرهنگیان و هتل‌ها و مهمانسراهای معمولی تهران ساکن هستند.

به گزارش «نماینده»، در حاشیه جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی کیایی مدیر روابط عمومی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: دیروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه "نمایندگان مجلس در هتل‌های مجلل تهران اقامت دارند و هزینه هر شب اقامت نمایندگان در هتل استقلال یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است".

وی ضمن تکذیب این مطلب گفت: هیچ‌ کدام از نمایندگان از ابتدای حضور در تهران در این هتل اقامت نداشتند.

مدیر روابط‌عمومی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به طور معمول معاونت اجرایی مجلس طبق روال دوره‌های گذشته، تمهیداتی را برای اسکان نمایندگان از ماه‌ها پیش اندیشیده بود. نمایندگان بعد از انتخابات با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش در مهمانسراهای فرهنگیان اسکان یافتند؛ بقیه آنها نیز در مهمانسراها و هتل‌های معمولی تهران که در مرکز شهر و یا پایین‌تر از آن قرار دارند، ساکن هستند.

کیایی ادامه داد: هزینه‌ای که در این خصوص انجام می‌شود شبی ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است.

وی با گلایه از صدا و سیما و رسانه‌ها برای انتشار چنین خبرهایی گفت: فاصله صداوسیما با هتل استقلال، فاصله بسیار کمی است؛ دوستان می‌توانستند به این هتل مراجعه کرده و خبر دقیق بدهند و یا از روابط‌عمومی و معاونت اجرایی مجلس توضیح بخواهند.

مدیر روابط‌عمومی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایطی که مردم به دلیل انتشار حقوق‌های نجومی مکدر هستند، انعکاس این‌گونه خبرها موجب تشویش بیشتر آنها می‌شود.

کیایی افزود: معاونت اجرایی مجلس تلاش کرده با حداقل هزینه‌ها، اسباب اسکان نمایندگان را فراهم کند و در آینده نزدیک نیز مشکل اسکان دائم نمایندگان حل خواهد شد.

نظر شما