شناسهٔ خبر: 108927 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز

هیچ یک از اصولگرایان به دنبال سهم خواهی نیستند

مصری43 عبدالرضا مصری خاطر نشان کرد: در نشست های اصولگرایان هیچ خبری از سهم خواهی نیست و همه به فکر پیشبرد اهداف اصولگرایان هستند.

به گزارش «نماینده»، عبدالرضا مصری سخنگوی هیات رئیسه مجلس در پاسخ به سوالی درباره وحدت اصولگرایان اظهار داشت: خوشبختانه تلاش های خوبی مانند نشست های سه جانبه موتلفه و ایثارگران و پایداری در حال انجام است که نشان می دهد اصولگرایان به دنبال وحدت و ائتلاف حداکثری هستند.
وی افزود: هر چند میان اصولگرایان اختلافات سلیقه ای وجود دارد اما اصولگرایان باید با وحدت و ائتلاف در اصول نگذارند اختلافی شکل بگیرد و خوشبختانه فضای همدلی اصولگرایان فضای بسیار مثبتی است.
این نماینده اصولگرای مجلس بیان داشت: اصو. لگرایان باید با تاسی از نامگذاری اسمال همدلی و همزبانی خود را بیشتر از گذشته کرده و با متحد شدن بباز هم توانایی خود در عرصه اجرایی کشور را نشان دهند.
وی افزود: انتخابات گذشته به ویژه انتخابات ریاست جمهوری برای اصولگرایان درس شد تا بار دیگر دور هم جمع شوند و با اتحاد بتوانند پیروز انتخابات باشند.
مصری تصریح کرد: نشست های اخحیر سه تشکل موتلفه و پایداری و ایثارگران نشان می دهد این سه تشکل و حزب به دنبال هم افزایی و تعامل میان همه اصولگرایان هستند و ما این جلسات را به فال نیک می گیریم و این نشست ها می تواند به وحدت همه اصولگرایان کمک کند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: در نشست های اصولگرایان هیچ خبری از سهم خواهی نیست و همه به فکر پیشبرد اهداف اصولگرایان هستند.

نظر شما