شناسهٔ خبر: 106006 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حقیقت‌پور :

کمیسیون ویژه بررسی برجام از صاحب‌نظران و کارشناسان در سطح ملی بهره خواهد گرفت/ مجلس همواره پیگیری مذاکرات هسته‌ای را در برنامه داشته و دارد

منصور حقیقت‌پور431 عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: همانطور که مجلس طی دو سال گذشته مذاکرات هسته‌ای را پیگیری می‌کرد از این پس در قالب کمیسیون ویژه متن برجام را بررسی و در این راه از کارشناسان و صاحبنظران در سطح ملی کمک خواهد گرفت.

به گزارش «نماینده» منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: مجلس همانطور که طی حدود ۲ سال گذشته مذاکرات هسته‌ای را پیگیری و مورد بررسی قرار داده از این پس و در قالب کمیسیون ویژه متن برجام را مورد بررسی قرار خواهد داد و در این راه از کارشناسان در سطح ملی بهره لازم را خواهد برد.

وی افزود: بررسی متن برجام مسئولیت بزرگی بر دوش نمایندگان ملت است قطعا دعای خیر مردم باید پشت سر نمایندگان باشد و مردم، مسئولان، کارشناسان و صاحبنظران به ما کمک کنند تا بتوانیم یک بررسی جامع و مطابق با منافع ملی در مورد برجام داشته باشیم.

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام اظهار داشت: نتیجه بررسی برجام در کمیسیون ویژه قطعاً نتیجه بسزایی در مسائل سیاسی، ‌ امنیتی، ‌ دفاعی، ‌ اقتصادی و اجتماعی ما خواهد داشت و در این مدت دو ماهه ما باید بتوانیم کار فوق‌آلعاده‌ای را برای بررسی برجام صورت دهیم.

حقیقت‌پور خاطر نشان کرد: اینکه روند بررسی برجام و ساز و کار آن چگونه خواهد بود و اینکه آیا کمیسیون‌هایی در این‌باره تشکیل خواهد شد یا نه، موضوعی است که باید پس از تشکیل کمیسیون و رئیس و هیأت‌رئیسه باید به آن پرداخته شود.

نظر شما