• مجلس ششم ۱۳۹۸-۰۱-۰۴ ۱۱:۱۵

    انحراف از مسیر در کمترین زمان!

    نمایندگان مجلس ششم برای خود رسالت دیگری تعریف کرده بودند و این رسالت چیزی جز همراهی تمام‌قد با دولت وقت و در کارشکنی علیه نهادهای دیگر نظام نبود، نمایندگان مجلس ششم در مسیر خود به تقابل با «شورای نگهبان»، «قوه قضائیه»، «خطیبان نماز جمعه»، «علما و مراجع تقلید» و ... پرداخته و بسیار زودتر از آنی که انتظار می‌رفت مسیر را به سمت دیگری کج کردند.

  • حاجی بابایی/1* ۱۳۹۸-۰۱-۰۵ ۱۷:۳۶

    در گفت‌وگو با «حمیدرضا حاجی‌بابایی» وقایع ایام مجلس ششم را مرور کردیم

    می‌خواستند ساختارها را بشکنند

    نماینده مردم همدان در مجلس گفت: برداشت اکثریت مجلس ششم این بود که کشور در حال تغییر است و با مجلس ششم که روی کار آمده همه‌چیز در کشور تغییر خواهد کرد.

  • مجلس ششم ۱۳۹۸-۰۱-۰۵ ۱۵:۰۳

    بازخوانی خاطرۀ تلخ نامۀ موسوم به «جام زهر» که پاسخ قاطعی از رهبر انقلاب گرفت

    ترس از جانب ملت شجاع و مخابرۀ پیام به دشمن

    بی‌شک دشمن اگر بداند بیش از 100 نمایندۀ مجلس در یک نظام سیاسی خواستار تسلیم هستند بر فشار خود خواهد افزود و این بزرگ‌ترین پیامی بود که از مجلس ششم به کاخ سفید مخابره شد!

  • نوش آبادی ۱۳۹۸-۰۱-۱۷ ۰۹:۴۳

    تحلیل عملکرد مجلس ششم در گفت‌وگو با «حسین نوش‌آبادی»

    حرکت مجلس بر خلاف خواست مردم

    نوش‌آبادی گفت: متأسفانه برداشت عده‌ای از آرایش مجلس ششم و پیروزی طیف اصلاحات این بود که مردم خواستار توسعۀ سیاسی هستند؛ به همین جهت مسائل معیشتی، رفاهی و اقتصادی را فرعی دانستند و به اشتباه در مسیری قرار گرفتند که خلاف خواست مردم بود

  • مجلس ششم ۱۳۹۸-۰۱-۱۷ ۰۹:۵۳

    گزارشی از تلاش اصلاح‌طلبان برای تقابل با نهادهای انقلاب

    شاخ‌وشانه‌کشی‌های مجلس ششم!

    نمایندگان مجلس ششم خود را در تقابل با کلیت جمهوری اسلامی و نهادهای انقلاب از شورای نگهبان گرفته تا قوه قضائیه و صداوسیما تعریف کرده بودند و هر روز خبری از این تقابل در روزنامه‌ها منتشر می‌شد.

  • مجلس ششم ۱۳۹۸-۰۱-۱۸ ۰۹:۱۸

    تحصن و اعتصاب غذا از ترس جمع شدن سفره!

    نمایندگان عضو حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در طول فعالیت مجلس ششم روندی را در تقابل با نظام اسلامی برگزیده بودند که نشان می‌داد اگر برای مجلس بعدی نامزد شوند نخواهند توانست تأیید صلاحیت خود را از شورای نگهبان برای حضور در رقابت‌ها بگیرند.

  • مهدی آیتی/2 ۱۳۹۸-۰۱-۱۸ ۰۹:۴۱

    گفت‌وگوی چالشی «نماینده» با «مهدی آیتی»، نمایندۀ اصلاح‌طلبی که دوره ششم را بهترین مجلس قبل و بعد از انقلاب می‌داند

    الگوبرداری تحصن، از مجلس قبل از انقلاب

    حاضرم با هر نماینده‌ای در دورۀ قبل و یا بعد از مجلس ششم مناظره کنم و ثابت کنم مصوبات مجلس ششم، مذاکرات صحن و کمیسیون‌ها با مجالس قبل و بعد از آن قابل‌مقایسه نیست

  • مجلس ششم ۱۳۹۸-۰۱-۲۱ ۱۱:۴۱

    از نمایندگی مردم ایران تا خدمت به دشمن

    آنچه پیش رو دارید، مُروری بر فعالیت تعدادی از نمایندگان فراری مجلس ششم در خارج از کشور است.

  • مجلس ششم ۱۳۹۸-۰۱-۲۵ ۰۹:۵۲

    خودشان درباره اش چه می‌گویند؟

    پیرامون عملکرد مجلس ششم نظرات مختلفی در جغرافیای سیاسی و رسانه‌ای کشور مطرح شده است؛ اصولگرایان انتقادهای فراوانی به این مجلس وارد می‌کنند و از سوی دیگر، اصلاح‌طلبان مدافع عملکرد خود در مجلسِ اصلاحات هستند. محمدرضا خاتمی نایب‌رئیس مجلس ششم اخیراً در گفتگویی به دفاع از مجلسی که در آن حضور داشت پرداخت و کارکرد و نتیجه آن را مطلوب خواند.