شناسهٔ خبر: 99985 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا

بمب پرسپولیسی ها کیست ؟

پرسپولیس 43 از نظر خیلی از کارشناسان و هواداران پرسپولیس مسئولان این باشگاه تا به امروز در نقل و انتقالات چندان موفق عمل نکرده اند و خریدهایی که توسط مدیران جدید این باشگاه صورت گرفته است در حالی چنگی به دل نمی زند که قرار بود بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی و ضرغام اسماعیل و یکی دو ستاره دیگر توسط پرسپولیس برای فصل فوتبالی پیش روی سرخ ها جذب شوند که این اتفاق رخ نداد تا به نوعی انتظارها از پرسپولیسی ها در بازار نقل و انتقالات تا به امروز برآورده نشود.

به گزارش نماینده، شنیده ایم که برای جبران این کاستی ها، مسئولان باشگاه در تلاش هستند که با خرید خوبی دیدگاه های منفی موجود را از بین برده و فضای ملتهب موجود را کمی سروسامان دهند تا مثل هر سال در نقل و انتقالات بحث بمب ترکاندن را مطرح نمایند.

در این راستا پی گیری های خبرنگار شفقنا ورزشی منجر به این شد که بمب خبری سرخ ها به نوعی معرفی و مشخص گردد. اخبار درگوشی منابع خبری نزدیک به باشگاه از این حکایت دارد که  گویا  منظور پرسپولیسی ها از بمب خبری شان در فصل نقل و انتقالات، مسعود شجاعی  هافبک ملی پوش کشورمان است.

جالب است بدانید او در سال های گذشته در تیم ملی ایران سابقه همکاری  با برانکو ایوانکوویچ  سرمربی حال حاضر پرسپولیس را دارد و گفته می شود  در حال حاضر در لیست خرید این مربی کروات قرار گرفته است و برخی مقدمات اولیه برای انجام این انتقال صورت گرفته است و قرار است این هافبک ملی پوش جانشین محمد نوری در قلب خط میانی برای پرسپولیسی ها شود. حالا باید منتظر ماند و دید آیا این انتقال صورت می گیرد و در صورت تحقق چقدر می تواند اهالی فوتبال و پرسپولیسی ها را راضی نماید.

برچسب‌ها:

نظر شما