شناسهٔ خبر: 99519 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

لاله افتخاری در گفتگو با «نماینده»:

حملات کدخدا برای نابودی کشت و نسل آینده نامحسوس است/ لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری هفته حقوق بشر آمریکایی سال ۹۵

لاله افتخاری/2 رئیس فراکسیون دفاع مقدس مجلس تأکید کرد: لازم است از همین امروز تا هفته حقوق بشر سال ۹۵ برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم ابعاد نقض حقوق بشر آمریکا در کشور خودمان و خارج از ایران را ببینیم.

لاله افتخاری رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «نماینده» گفت: صبح امروز جلسه‌ای با عنوان «هفته حقوق بشر آمریکایی» از طرف معاونت بین‌الملل بسیج در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

وی گفت: این جلسه با حضور کارکنان و رایزنان فرهنگی و برخی کسانیکه در عرصه فرهنگی در سطح بین‌الملل فعال هستند، برگزار شد و ابعاد حقوق بشر آمریکایی که حضرت آقا فرمودند‌، به بحث و بررسی گذاشته شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه افراد مختلفی در این جلسه به ارائه مطلب پرداختند، گفت: من مبانی قرآنی، راهکارهای دشمن‌شناسی و شناخت ابعاد حقوق بشری که شیطان بزرگ برای ما ترسیم می‌کند را در این نشست ارائه کردم.

افتخاری خاطرنشان کرد: تنها بخشی از اقدامات دشمن علنی شده و شفاف است که از آن جمله می‌توان به حادثه‌ای که آیت‌الله خامنه‌ای در آن جانباز انقلاب شدند اشاره کرد. همچنین حوادثی که شهید بهشتی و یارانشان به شهادت رسیدند و از دست دادن شهدای محراب و سقوط هواپیما نیز از همین دست به شمار می‌روند.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس افزود: طبق آیه قرآن که می‌فرماید: «یهلک الحرث و النسل» بخش نامحسوس این اقدامات حملاتی است که اینها وقتی کدخدای جهان می‌شوند تلاششان برای نابودی کشت و نسل است.

وی برای ذکر مثال به تجربه فلسطینیان در واکسیناسیون اجباری هنگام خروج از مرز توسط رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این واکسیناسیون نهایتاً منجر به عقیم شدن آنها شده است.

نماینده مردم تهران گفت: جا دارد ما این هفته را از ششم تیرماه آغاز کنیم تا با در نظر گرفتن روز جانبازی رهبری یک هفته کامل باشد.

رئیس فراکسیون دفاع مقدس مجلس با اشاره به اینکه قرار شد یک دبیرخانه دائمی در جهت تحقق اهداف گفته شده تشکیل شود، تأکید کرد: از همین امروز تا هفته حقوق بشر سال ۹۵ برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم ابعاد نقض حقوق بشر آمریکا در کشور خودمان و خارج از ایران را ببینیم.

نظر شما