شناسهٔ خبر: 99256 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ

رونمایی از «هدیه‌ای برای تو» با تقریظ مقام معظم رهبری + متن تقریظ

هدیه ای برای تو این مراسم روز شنبه ۱۳ تیرماه با حضور جمعی از فعالین و چهره‌های شناخته شده قرآنی و شاگردان مرحوم استاد فقید، سید هادی محدث از ساعت ۱۹:۳۰ تا اذان مغرب در مصلای تهران، محل برگزاری برنامه شبهای نورانی برگزار می‌شود.

به گزارش نماینده، قرار است مراسم رونمایی از کتاب «هدیه‌ای برای تو» با موضوع معرفی استاد فقید، سید هادی محدث که مزین به تقریظ مقام معظم رهبری بوده است، روز شنبه ۱۳ تیرماه در مصلای تهران برگزار شود.

مرحوم سید هادی محدث معلمی شریف بود که عمر بابرکت خود را در راه آموزش و ترویج مفاهیم قرآن صرف کرد و در این راه کتاب‌هایی ارزشمند تألیف و شاگردان گرانقدر بسیاری تربیت نمود. مقام معظم رهبری در بخشی از تقریظ زیبا و محبت آمیز خویش بر این کتاب، مرحوم محدث را «چهره‌ای نورانی اما بی‌هیاهو و بی‌تظاهر» توصیف نموده‌‌اند.

هدیه ای برای تو

در متن این تقریظ آمده است: سلام و رحمت خدا بر بنده‌ی صالح خداوند مرحوم آقای سید هادی محدث رحمة الله علیه که معلمی انقلابی و متعبد و پرکار و بااستقامت و بسیار نجیب بود. سایه‌روشن زیبایی که این کتاب از ایشان ترسیم کرده، هنرمندانه و در خور تحسین است. جا دارد این قبیل چهره‌های نورانی اما بی‌هیاهو و بی‌تظاهر، به مردم و جوانان معرفی شوند، یکی از آنها هم آقای محدث خودمان است. رحمت خدا بر آنان و بر ما ــ (۱۳۹۴/۱/۲۵)

تقریظ رهبری

کتاب «هدیه‌ای برای تو» پنجمین مجلد از مجموعه کتاب‌های «آموزگاران مدرسه عشق» است که با همت مؤسسه فرهنگی و آموزشی هدایت میزان و با قلم خانم مریم شریف رضویان به رشته تحریر در آمده است.

 

منبع: تسنیم

نظر شما