شناسهٔ خبر: 99056 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

راه‌اندازی مجموعه‌های گردشگری رونق اشتغال در استان گلستان را در پی دارد

رحمت الله نوروزی431 نماینده مردم علی‌آباد در مجلس با اشاره به دیدار خود با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری درباره در دستور قرار دادن تکمیل مجموعه گردشگری سد «زرین‌گل» گفت:‌ راه‌اندازی این مجموعه رونق اشتغال در منطقه را در پی خواهد داشت.

به گزارش نماینده رحمت‌‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری حوزه انتخابیه خود گفت:‌ از جمله این فرصت‌ها منطقه گردش‌گری سد «زین گل» است.

وی از تدوین مراحل پیش‌برد تکمیل این مجموعه توسط وزارت نیرو خبر داد و اظهار داشت: البته این طرح اجرایی نشده است که امیدوارم با همکاری این وزارت‌خانه و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هرچه زودتر این امر محقق شود.

نوروزی با اشاره به دیدار خود با اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری در این باره و دستور وی به قائم‌مقام مربوطه گفت:‌ راه‌اندازی مجموعه گردشگری سد زرین‌گل رونق اشتغال در منطقه را در پی خواهد داشت.

نماینده مردم علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ بانک‌های عامل و شرکت «شستا» آماده سرمایه‌گذاری برای تکمیل منطقه گردشگری زرین‌گل هستند و امیدوارم دولت نیز با توجه به نگاه ویژه‌ای که به امر گردشگری دارد، با اهتمام جدی نسبت به این موضوع، بر زمین ماندن پروژه‌های دیگر عمرانی استان گلستان را جبران کند.

نظر شما