شناسهٔ خبر: 98926 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نمایشگاه قرآن «ضیافت نور» ملارد افتتاح شد

نمایشگاه قرآن شهرستان ملارد با حضور مسئولان محلی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش نماینده از فارس، نمایشگاه قرآن شهرستان ملارد با حضور مؤسسات قرآنی، فرهنگی و گروه‌های هنری شهرستان در محل این اداره از شامگاه دوشنبه آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش آیین افتتاح این نمایشگاه با حضور امام جمعه ملارد، معاون سیاسی فرماندار شهرستان ملارد، بخشدار ملارد، مسئولان نیروی انتظامی شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد و عموم مردم این شهرستان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این نمایشگاه مباحث متفاوتی در حال پیگیری است که مهم‌ترین این برنامه‌ها بحث نمایشگاه موضوعی قرآن و در کنار این موضوع مبحث ترویج حجاب اسلامی و همچنین آشناسازی حاضران در نمایشگاه با مفاهیم قرآنی از طریق هنرهای تجسمی و نمایشی است.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ ۸ تیر ماه تا ۲۰ تیر ماه در محل اداره ارشاد این شهرستان برپا است و از ساعت ۱۹ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه برنامه‌های مرتبط با کودکان برگزار شده و از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تا ۲۳ برنامه‌ها در سطح بزرگسالان برگزار خواهد شد تا افرادی که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند در تمام سنین از مواهب قرآن بهره‌مند شوند، در کنار این موضوع موارد تفریحی نیز دیده شده است تا فضا برای حاضران از جذابیت خاصی برخوردار باشد.

نظر شما