شناسهٔ خبر: 98740 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

آشتی ملی با هدف احیای فتنه‌گران مطرح می‌شود

سالک43 نماینده مردم اصفهان گفت: برخی می‌خواهند به‌بهانه مسائلی چون وحدت ملی، زمینه بازگشت جریان فتنه را به کشور فراهم کنند تا کودتای ۸۸ به یک دعوای سیاسی ساده تنزل پیدا کند در حالی که فتنه ۸۸ یک کودتا علیه نظام اسلامی بود.

به گزارش نماینده حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه برخی با طرح مباحثی چون آشتی ملی به‌دنبال احیای جریان فتنه هستند، تصریح کرد: در کشور ما وحدت و یکپارچگی در حد بالای خود قرار دارد و به هیچ عنوان، نیازی به درخواست برخی برای آشتی ملی نیست.

وی با بیان اینکه، وحدت برای پیشرفت کشور انجام می‌شود و وحدت با فتنه‌گران مقابله با انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: فتنه‌گران برای براندازی انقلاب اسلامی دست به کودتا زدند و مردم به هیچ عنوان اجازه بازگشت آنها را به فضای سیاسی کشور نخواهند داد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از رسانه‌هایی که طرح آشتی ملی را به‌صورت هدفمند دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: برخی می‌خواهند به‌بهانه مسائلی چون وحدت ملی، زمینه بازگشت جریان فتنه را به کشور فراهم کنند تا کودتای ۸۸ به یک دعوای سیاسی ساده تنزل پیدا کند در حالی که فتنه ۸۸ یک کودتا علیه نظام اسلامی بود.

سالک گفت: وقتی مردم حضوری باشکوه و آگاهانه پای صندوق‌های رأی دارند و در حمایت نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، عجیب است که برخی بحث آشتی ملی را مطرح می‌کنند.

نظر شما