شناسهٔ خبر: 98724 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

نماینده بوشهر در مجلس:

دستگاه«اس ان جی» برای صداوسیمای بوشهر تامین می‌شود

جمیری43 نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه SNG برای صداوسیمای بوشهر تامین می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، عبدالکریم جمیری عصر یکشنبه در نشست با مسئولان صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: رسانه ملی به عنوان فراگیرترین رسانه در کشور نقش بسیار مهمی در عرصه اطلاع‌رسانی دارد.

وی با تقدیر از تلاش‌های لاوری مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز بوشهر، افزود: امیدواریم با حضور آقای ناظر در صدا و سیمای بوشهر نیز شاهد توسعه و ارتقای فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم به نیروهای بومی در صدا و سیما به خوبی توجه شده و به جوانان بومی استان بوشهر میدان داده شود.

وی از پیگیری‌های خود برای رفع مشکلات و تامین نیازهای صدا و سیمای استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: به منظور تامین دستگاه SNG برای صدا و سیمای بوشهر پیگیری‌هایی را داشتیم و مقرر شد که هزینه این دستگاه توسط استانداری بوشهر و سازمان صدا و سیما تامین شود.

جمیری بیان کرد: به زودی نیز نشستی را با مسئولان استان بوشهر و استاندار برگزار خواهیم کرد و در مورد تامین دستگاه SNG برای صدا و سیمای بوشهر پیگیری‌های لازم را برای تامین هزینه خواهیم داشت.

نظر شما