شناسهٔ خبر: 98620 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

حریفان بعدی ایران در صورت صعود به فینال لیگ جهانی

مسابقه والیبال ایران و لهستان تیم ملی والیبال ایران در صورت صعود به فینال لیگ جهانی والیبال با تیم‌های صربستان و ایتالیا رقابت خواهد کرد.

به گزارش نماینده به نقل از شفقناورزشی، هرچند تکلیف تیم‌های صعود کننده از گروه اول رقابت‌های لیگ جهانی به دور بعد مشخص نشده، اما در گروه دیگر جایی که به دلیل حضور برزیل میزبان، سه تیم به دور نهایی راه پیدا می‌کنند، حضور یک تیم ضعیف مانند استرالیا باعث شده که پیش از پایان بازی‌ها تکلیف تیم‌های صعود کننده مشخص شود.

شش تیم راه یافته به دور نهایی در دو گروه سه تیمی قرار خواهند گرفت. برزیل با توجه به برنامه از پیش اعلام شده در گروه نخست قرار خواهد داشت. به این ترتیب با توجه به حذف استرالیا، تکلیف کاملا مشخص شده است و صربستان و ایتالیا در گروه دوم قرار دارند و تیم دوم گروه نخست به آنها اضافه خواهد شد و به این ترتیب شاگردان کواچ که تقریبا شانسی برای صدرنشینی ندارند اگر بتوانند در این ماراتن پرفشار بالاتر از لهستان قرار بگیرند با صربستان و ایتالیا هم گروه خواهند شد و در غیر این صورت حضور لهستان گروه دوم را کاملا اروپایی خواهد کرد.

گروه بندی دور نهایی لیگ جهانی والیبال:

گروه اول: برزیل – تیم اول گروه A (احتمال بسیار زیاد آمریکا) – قهرمان دسته دوم

گروه دوم: صربستان، ایتالیا، تیم دوم گروه B (ایران یا لهستان)

به گزارش شفقنا ورزشی، تیم ملی والیبال ایران که تاکنون ۵ برد و ۴ شکست را در کارنامه‌اش ثبت کرده برای دومین بار امشب (یکشنبه) از ساعت ۲۱ در سالن والیبال آزادی از لهستان میزبانی می‌کند. در رقابت‌های این گروه آمریکا با کسب ۱۰ برد و دو شکست صعودش را تا حد زیادی قطعی کرده و ایران و لهستان برای قرار گرفتن در جایگاه دوم با هم رقابت می‌کنند.

جدول گروه B

۱- آمریکا ۲۳ امتیاز (۱۰ برد و ۲ باخت)

۲- لهستان ۱۷ امتیاز (۶ برد و ۳ باخت)

۳- ایران ۱۵ امتیاز (۵ برد و ۴ باخت)

۴- روسیه ۲ امتیاز (۱۰ باخت)

نظر شما