شناسهٔ خبر: 98553 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

تاکید"دبیرکل موتلفه" برشکل گیری شورای حزبی

محمد نبی حبیبی/431 دبیرکل حزب مؤتلفه با اشاره به لزوم شکل‌گیری شورای حزبی در کنار دولت و مجلس گفت: ما باید رقابت‌های انتخاباتی خود را از حالت شعاری و لفظی خارج کنیم.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی و نماینده جریان اصولگرا در نشست مشترک با وزیر کشور اظهار داشت: معتقدم از لوازم تحقق جمهوریت تعمیق فرهنگ تحزب در کشور است و نمی‌توان گفت که ما جمهوریت را قبول داریم اما تحزب را قبول نداریم.

حبیبی ادامه داد: ما از تعزیه تحزب حرف می‌زنیم در حالیکه نباید در قانون به این مسئله بپردازیم و ما می‌توانیم از دولت، مجلس شورای اسلامی و شورای حزبی برخوردار باشیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه تصریح کرد: ما اگر از احزاب توانمند برخوردار باشیم می‌توانیم رقابت‌های انتخاباتی را از حالت سوالی خارج کنیم چرا که در حال حاضر رقابت‌های انتخاباتی ما بر اساس شعارها و لفظ‌ ها تعیین می شود و این مسئله در رقابت‌های انتخاباتی کشورمان تعیین کننده است.

وی با تأکید بر اینکه احزاب باید از ایدئولوژی و کادر مشخصی برخوردار باشند، یادآور شد: قانون احزاب فعلی توسعه پیدا نکرده و دارای مشکلات زیادی است بنابراین ما باید برای تقویت فرهنگ احزاب تلاش کنیم.

نظر شما