شناسهٔ خبر: 98226 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تذکر شفاهی نکو در صحن علنی:

حمایت مؤسسه غیرمجاز مالی از برنامه «ماه عسل» بررسی شود

ابراهیم نکو/1 نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس، با اشاره به خبرهایی مبنی بر حمایت یک مؤسسه مالی غیرمجاز از برنامه ماه عسل، گفت: ضروری است در صورت صحت برخورد هرچه سریع‌تر با این موضوع انجام شود.

به گزارش نماینده، ابراهیم نکو نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در جریان تذکر شفاهی در صحن علنی امروز مجلس از برنامه ماه عسل که پیش از افطار از شبکه سوم سیما پخش می‌شود به عنوان برنامه‌ای خوب و آموزنده یاد کرد و گفت: اما درباره این برنامه موضوع مهمی مطرح شده است که باید بررسی شده و از سوی مراجع و دستگاه‌های مربوطه دستور لازم داده شود تا ذهنیت از جامعه پاک شود.

وی با اشاره به اخباری که از حمایت یک مؤسسه غیرمجاز مالی از این برنامه به گوش می‌رسد، خاطرنشان کرد: این موضوع اعتراض برخی شهروندان را در پی داشته است که می‌گویند چگونه برنامه‌ای که به دنبال ترویج اخلاق و آموزه‌های دینی است مورد حمایت مؤسسه‌ای قرار می‌گیرد که در معرض اتهام است.

نکو با تأکید بر ضرورت برخورد هرچه سریع‌تر با این موضوع در صورت صحت، گفت: این همه مؤسسه مالی داریم که اگر چنین برنامه‌هایی را مورد حمایت قرار دهند می‌توانند آثار مثبت آن را دوچندان کنند.

منبع:   فارس

نظر شما