شناسهٔ خبر: 98224 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کارخانه ای در تذکر شفاهی:

ملت بی‌صبرانه منتظر اجرایی کردن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است

کارخانه ای 43 نماینده مردم همدان در مجلس گفت: ملت ایران بی صبرانه منتظر اجرایی کردن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی از طریق رونق اقتصادی و رشد و تولید ملی و همچنین کاهش بیکاری در کشور هستند.

به گزارش نماینده ، ابراهیم کارخانه ای نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی،‌ امروز چهارشنبه در تذکر شفاهی در صحن علنی با اشاره به دیدار کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب گفت: بر دولت است با عزم ملی اجزای تشکیلاتی کشور را برای عملیاتی کردن سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی بسیج کنند، زیرا راه نجات و شکوفایی اقتصاد کشور در عمل به فرمایش‌های مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری نهفته است.

وی با بیان اینکه ملت ایران بی صبرانه منتظر اجرایی کردن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی از طریق رونق اقتصادی و رشد و تولید ملی و همچنین کاهش بیکاری در کشور هستند تصریح کرد:‌ فرمایش‌های مقام معظم رهبری کلید تمامی مشکلات بوده که باید به کار بسته شود.

نماینده مردم همدان گفت: آمریکای حیله گر با دمیدن بر فکت شیت ظالمانه قصد تحقیر ملت ایران را داشت، اما کشوری که در رأس آن رهبری انقلابی است درس مواجهه با توطئه قدرت‌های سلطه‌گر و زیاده خواهی جهانی را از مکتب انقلابی امام خمینی آموخته و هرگز تحقیر نمی‌شود و روز به روز بر درخشش آن بر قله معادلات جهانی و منطقه‌ای افزوده می‌شود.

کارخانه‌ای در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب، تیم مذاکره کننده هسته‌ای را مردانی امین، شجاع، متدین نامیدند که در برابر زیاده‌خواهی آمریکا خواهند ایستاد و خواسته ما نیز این است که با رعایت خطوط قرمز در این مسیر حرکت کنند.

منبع: فارس

نظر شما