شناسهٔ خبر: 98151 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آزادی قاچاقچی بزرگ مخدر با وثیقه یک میلیاردی!

مواد مخدر رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری یک قاچاقچی بزرگ با ۱۱۵ کیلوگرم هروئین ۲ ماه پس از تامین وثیقه یک میلیاردی و آزادی از زندان خبر داد و خاطرنشان کرد که مسئولان باید پاسخگوی چگونگی آزادی این متهم که محکوم به حبس ابد بود، باشد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، سردار علی مویدی در نشست خبری صبح امروز خود در پاسخ به سوال تسنیم در خصوص  دستگیری یک قاچاقچی بزرگ در پایتخت و سوابق متعدد وی اظهار داشت: باید توجه داشت وقتی فردی تحت عنوان مجرم خاص دستگیر می‌شود، مسئولان می‌بایست بیش از دیگران در خصوص پرونده وی حساس باشند.  

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: در خصوص این پرونده، متهم دستگیر شده پیش از این به دلیل حمل مقادیر متنابهی هروئین دستگیر و به حبس ابد محکوم شده بود که متاسفانه با ترفندی خاص موفق به آزادی و تامین قرار یک میلیارد تومانی شده بود.  

وی با بیان اینکه این فرد که به همراه برادرش دستگیر شده بود، پس از آزادی از زندان دوباره به چرخه حمل و ترانزیت مواد مخدر برگشته بود، گفت: متهم دستگیر شده پس از تامین قرار وثیقه یک میلیارد تومانی چند روز پیش با ۱۱۵ کیلوگرم هروئین در تهران بزرگ دستگیر شد و از وی اموال قابل توجهی کشف شده است.  

سردار مویدی در تشریح اموال به دست آمده از این فرد اظهار داشت: از متهم دستگیر شده چندین دستگاه خودروی مدل بالا و گران‌قیمت به دست آمده و تاکنون موفق به شناسایی ۴ منزل مسکونی در یکی از خوش‌آب و هواترین مناطق پایتخت از وی شده‌ایم.  

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه آزادی این فرد و موارد مشابه به هیچ وجه به مصلحت دستگاه‌های مختلف نیست، خاطرنشان کرد: این فرد ۴۰ ساله که ۲ ماه پیش با تامین قرار وثیقه یک میلیارد تومانی توانسته بود آزاد شود، پیش از این اتهاماتی از جمله جعل و کلاهبرداری، قاچاق مقادیر متنابهی تریاک و هروئین و سلاح داشته است.  

نظر شما