شناسهٔ خبر: 98121 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پیام اینستاگرامی سیاسی‌ترین مرد ایران+عکس

رحمانی فضلی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در یادداشتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از بیان بی واسطه دغدغه ها و مشکلات مردم قدردانی کرد و گفت: خود را متعهد به شنیدن بی واسطه تقاضاهایتان می دانم.

به گزارش نماینده به نقل از ایرنا، متن یادداشت رحمانی فضلی به شرح زیر است:

هموطن من! از اینکه هر روز مرا میزبان شور و شیرین‎های اجتماع و زندگیتان قرار می‎دهید بسیارخوشحالم؛ از اینکه ساده و روان از مشکلاتتان سخن می‎گویید و دغدغه‎هایتان را در مورد مسایل کشور عزیزمان بیان می‎کنید.

خرسندم از اینکه مجالی یافته‎ام که از نگرانی های شما عزیزان بی‎واسطه خبردار شوم بر خودم میبالم و همیشه قدردان چشمه‎های جاری محبتتان نیز هستم.

می خواهم هم چون صداقت وجودتان و صمیمیت قلبهاتان صادقانه و صمیمانه برایتان بگویم که خود را مکلف می دانم هرروز وقتی را به خواندن مطالب شما بزرگواران اختصاص دهم و نگذارم که این صفحه وارتباطمان تبدیل شود به دکوراسیونی از جنس گپ و گفتمان، حتما میخوانم به این دلیل که خود را متعهد می‎دانم به شنیدن بی‎واسطه تقاضاهایتان و تلاش جهت رفع آنها.

یقین بدانید که همه مطالب برحق شما بزرگان به نحو شایسته و بایسته پیگیری و سیاست گذاری و اجرا خواهد شد وبازهم منتظر خواندن نظراتتان هستم.

اینستاگرام رحمانی فضلی

نظر شما