شناسهٔ خبر: 97960 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته احزاب؛

فعالان حزبی به دیدار مسئولان می روند

خانه احزاب/1 مدیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته احزاب و شهدای هفت تیر جزئیات مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر و هفته احزاب را تشریح کرد.

به گزارش  نماینده جمشید ایرانی مدیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته احزاب و شهدای هفت تیر در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت هفته احزاب و شهدای هفت تیر از فردا آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: نخستین برنامه این هفته دیدار شخصیت‌ها و دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان است که فردا سوم تیرماه برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته احزاب و شهدای هفت تیر افزود: شخصیت‌ها و دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی در روز جمعه بعدازظهر ضمن حضور در مرقد امام خمینی(ره) و مزار شهدای هفتم تیر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرده و سپس با حجت‌الاسلام سید حسن خمینی دیدار می‌کنند.

ایرانی گفت: همچنین در روز شنبه شخصیت‌ها و دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی با حضور در وزارت کشور با عبدالرضا رحمانی فضلی دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

وی افزود: شخصیت‌ها و دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی در ظهر روز یکشنبه با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و مقام معظم رهبری دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

نظر شما